Pregled sekcija

    • Upis ocena u Četvrtom ispitnom roku za studente koji su stekli uslov za upis i koji su PRIJAVILI ISPIT biće u utorak 7. 10. Studenti treba da donesu indekse i prijave između 9 i 10h u kabinet 514 i da preuzmu indekse istog dana na portirnici fakulteta nakon što bude okačeno obaveštenje da su indeksi potpisani. Ukoliko prilikom donošenja indeksa i prijava, kabinet bude zaključan, ostavite indeks i prijavu na portirnici Fakulteta na ime Miloš Veljović i javite na mejl m.veljovic@sf.bg.ac.rs da ste to uradili. Studenti OBAVEZNO TREBA DA POPUNE INDEKSE I PRIJAVE NA NAČIN KAKO JE TO SUGERISANO UPUTSTVIMA. Ako ste prijavili ispit u Četvrtom ispitnom roku, na prijavi unosite naziv roka Četvrti redovni ispitni rok 2025, a i u indeksu i u prijavi datum 7. 10. 2025. Sve ostalo unosite onako kako je sugerisano u instrukcijama koje su objavljene kada ste polagali. STUDENTIMA KOJI NISU POPUNILI INDEKS NA ISPRAVAN NAČIN OCENE NEĆE BITI UPISANE! Za sva pitanja možete se obratiti na mejl m.veljovic@sf.bg.ac.rs.

    • Važno obaveštenje: na vašu molbu, dozvoljavamo da se popravni kolokvijum polaže u prvom ILI drugom redovnom ispitnom roku, koji su pred nama. Dakle, možete polagati ponovo ili prvi put nepoloženi deo gradiva u jednom od tih rokova (ne u oba, nego u onom koji odaberete). Nakon roka u kom izađete (ili nakon oba roka ako uopšte ne izađete), bodovi sa kolokvijuma se brišu i morate izaći na ceo pismeni i potom usmeni ispit.

      Upis ocena za studente koji su zadovoljni predloženim ocenama biće 15. 9. prema satnici koja će biti naknadno objavljena. Takođe, naknadno će biti objavljeno uputstvo za popunjavanje indeksa.

    • Poštovane koleginice i kolege,

      U nastavku su date informacije u vezi sa predmetom. Sve informacije koje vas zanimaju pokušajte najpre da nađete na ovoj stranici. Ukoliko ih ne nađete, možete se obratiti na mejl m.veljovic@sf.bg.ac.rs.

      U cilju lakše organizacije i praćenja aktivnosti tokom održavanja nastave neophodno je da se u narednom periodu (do 3. 7. 2025.) zvanično upišete kao studenti na kurs „Osnovi logistike“ na e-learning servisu. To ćete uraditi tako što ćete otvoriti predmet na e-learning servisu, kliknuti na opciju „Nastavi“ u delu „Samostalni upis“, a zatim izvršiti prijavu preko svojih kredencijala (korisničkog imena i lozinke) koje verovatno većina vas već ima jer imate otvorene naloge na e-learning (moodle) servisu. Ukoliko nemate otvoren korisnički nalog na e-learning servisu, potrebno je da najpre otvorite nalog, a zatim se upišite na kurs na način koji je već objašnjen. VAŽNA NAPOMENA: Svi podaci vašeg korisničkog naloga moraju biti tačni (ime, prezime, mail adresa, broj indeksa itd.).

      Naime, do sada ste predmetu pristupali kao gosti, koristeći šifru predmeta koju ste dobili na početku semestra. Nakon što se upišete na kurs, predmetu ćete pristupati sa svojim kredencijalima (korisničkim imenom i lozinkom). Do naznačenog roka (3. 7.) predmetu će biti moguće pristupiti i u ulozi gosta, korišćenjem šifre, a nakon datog roka pristup u ulozi gosta će biti onemogućen.

      Studentima koji su ispunili sve predispitne obaveze u prethodnim godinama bodovi stečeni na istim važe se i ove godine.

      Predavanja i vežbe na predmetu održavaće se prema rasporedu dogovorenom na časovima. Eventualne izmene biće studentima sugerisane na samim časovima, ovoj stranici predmeta na e-learning servisu ili po potrebi preko određenog predstavnika studenata, koji će iste prenositi u internim grupama generacije na društvenim mrežama i komunikacionim platformama.

      Prilikom slanja grafičkih radova u nazivu mejla i word dokumenta navesti skraćenicu predmeta i prezime autora (npr. OSLO Petrović).

      Prilikom bilo koje komunikacije putem mejla, u naslovu mejla naglasiti o kom se predmetu radi, navodeći puni naziv predmeta ili skraćenicu (Osnovi logistike i OSLO), a u potpisu na kraju mejla uz ime studenta navesti i broj indeksa.